WHAT A FAIRY QUEEN?-PHOTOSHOOT

Vitajte! Dnes sa s vami podelím o pár záberov ktoré vytvorila moja sestra obyčajným fotoaparátom.
Človek by si ani nepomyslel že niečo takéto môže vzniknúť za pomoci obyčajného Canonu 550D, s príslušným objektívom a hlavne za pomoci DIY odrazky. Práve posledná zo spomínaných vecí dodala fotkám to správne svetlo. Čerešničkou na torte je samozrejme nejaká ta amatérska úprava vo photoshope. Keď práve čítate tento článok, ja som pravdepodobne už v Paríži aj s rodinou kde sme šli za účelom dovolenky. Určite sa tešte na príspevky odtiaľ. Práve dokončujeme posledné prípravy, balíme posledné maličkosti a celý deň je plný nervozity no predsa len očakávania. Držte mi palce nech sa nám tam nič nestane a hlavne nech prídem domov živá zdravá spolu so všetkými vecami ktoré si  tam beriem. Túto dovolenku som vybavovala ja, a preto cítim aj nejakú tu zodpovednosť za všetko. Modlím sa nech všetko vyjde ako má. Tak hurá do Paríža!

Čo vravíte na fotky? Ktorá sa vám najviac páči? Bol niekto z vás už v Paríži? 
D.
Photos by-Sister
Edit by-Me (photoshop)

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada