PARIS - OOTD DAY 3 (CHILLIN)

Dnes prinášam v poradí už tretí príspevok z krásneho no predsa len rušného Paríža.
Malá pauza ktorá prerušila moju aktivitu bola kvôli môjmu počítaču ktorý som musela preinštalovať za čo sa ospravedlňujem no som späť! Odkedy som si spravila tieto traky trochu svojsky, mám mnoho nápadov a chuti robiť ďalšie DIY projekty. Mali by ste niekedy záujem o DIY články? Pokiaľ ide o Paríž, je to krásne avšak rušné mesto. V tento deň som si dala trochu pauzu. Obliekla som si v podstate jednoduchý outfit no DIY traky tomu dodali tú pravú čerešničku na torte. Milujem dni kedy sa veľmi jednoducho oblečiem no predsa je to outfit ktorý zaujme. Bodaj by sa mi to stávalo častejšie!
Máte rady DIY? Čo vravíte na outfit?
D.
Photo by-Ľuboš
Edit by-ME (photoshop)

Shorts-Bershka+DIY // T-shirt-H&M // Bomber jacket-Stardivarius // Sunglasses-Lindex // Shoes-Adidas Originals


Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada