PARIS - OOTD DAY 6 (VERSAILLES ADVETNURES)

Paríž mi utiekol rýchlo a tým pádom toto je posledný post z dielu OOTD.
Avšak chystám veľký cestovateľský článok ktorý sa vám bude dúfam páčiť. Versaillský zámok bola posledná zástavka a taktiež taká malá čerešnička na torte. Aj keď musím uznať že ma poslednú dobu dejepis v škole nebavil, kto by sa nechcel učiť o takej krásnej stavbe a ešte  krajšej záhrade? No aj tak najradšej počúvam historické dohady a myšlienky napríklad môjho tatina. Vždy pri nejakej pamiatke vedel čo to povedať aj keď to mala byť vlastne moja úloha. Asi je naozaj pravda že čím si starší tým viac vieš. Keď sa tak zamýšľam, obdivujem ho! V tomto svete je málo naozaj vzdelaných ľudí a ani ja sa medzi nich neradím.

Dnes som si musela dať oddych. Po úžasnom dni v Disneylande sme sa neskoršie vypravili z apartmánu. A tak isto vyzerá aj môj outfit. Nedávala som si príliš záležať. Keď hodíte na seba jednoduché veci a vyzeráte ako keby ste sa chystali aspoň pol hodinu. Milujem to! Ďalšia maličkosť čo ma teší. Ako sa tak pozerám späť môj život je plný radosti a šťastia aj keď to tak na prvý pohľad nevyzerá.

Koho vo vašom okolí obdivujete?
D.
Photo by-Ľuboš
Edit by-Me (photoshop)

Top-Boohoo.com // Bomber jacket-Stradivarius // Skirt-Bershka // Shoes-Adidas Stan Smith // Sunglasses-Lindex // Bag-H&M

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada