PARIS - OOTD DAY 4 (PYJAMAS!?)


Welcome back!
Ďalší krásny deň v Paríži. Ten týždeň čo sme tam boli, som sa snažila vychutnať naplno. A preto som sa snažila obliekať skôr pohodlne. Tieto nohavice presne vystihujú slovo "pohodlné". Vzdušné, voľné a ešte aj z príjemného materiálu, čo viac si želať? Tieto nohavice boli jedným z mojich výstrelkov ktorým som si naozaj istá nebola. Avšak ukázalo sa že kúpa stála za to a ja ich nosievam veľmi často. Cena nohavíc sa pohybovala okolo 6-7 € tak som ich predsa len kúpila. Snažím sa šetriť a kde inde sa dá najlepšie ušetriť keď ste žena/ dievča? Presne tak, oblečenie! Chcem ušetriť na cestovanie pretože po Paríži som si uvedomila čo všetko krásne na svete máme. Držte palce nech sa mi to podarí !

Ktoré miesta na svete by ste chceli navštíviť? 
D.
Photo by-Ľuboš
Edit by-Me (photoshop)

Tank-H&M // T-shirt-H&M // Bomber jacket-Stardivarius // Shoes-Adidas Stan Smith // Bag-H&M


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada